Subject: Vs: Teabenõue
From: "Janne Sepp" <[email-masked]>
To: "NAHKOR Karolina" <[email-masked]>
Cc: "Marko Tiisler" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 17:06:35 +0300

Tere

Täname päringu eest, saadan soovitud andmed.

Parimate soovidega

Janne Sepp

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

From: NAHKOR Karolina <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 31. märts 2025 16:22
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan lahke meeldetuletuse.

Lugupidamisega

Karolina Nahkor

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Head of Non-Regular Sales Unit

Pärnu Road 501

76401 Laagri, Estonia

Phone +372 6503 619

Mobile +372 562 39 550

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com

From: NAHKOR Karolina
Sent: Monday, March 10, 2025 11:24 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Teabenõue

Tere,

Palume väljastada Tamro Eesti OÜ-le, registrikood 10173188, aadress Pärnu
mnt 501, Laagri Harjumaa, teabenõude korras alljärgnev teave.

Millised ravimid on Eestist väljaveetud Q4 2024?

Palume teave esitada e-postile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Karolina Nahkor

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Head of Non-Regular Sales Unit

Pärnu Road 501

76401 Laagri, Estonia

Phone +372 6503 619

Mobile +372 562 39 550

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com